Fakültemiz Dönem Sonu Sergisi

Fakültemiz Tasarım Stüdyosu II (Öğr. Gör. Dr. Ayşe Çapkulaç ve Öğr. Gör. Dr. Yağmur Sümer şubeleri), Deneysel Tasarım II (Doç. Dr. Merve Buldaç ve Öğr. Gör. Dr. Yağmur Sümer şubeleri) ve Temel Sanat Eğitimi II (Doç. Dr. Eray Şahbaz şubesi) öğrenci projelerinin dönem sonu karma sergisi açılış töreni 15 Haziran Pazartesi günü Mimarlar Odası Kütahya Şubesinin ev sahipliğinde tarihi Keler Konağında gerçekleştirildi. Mimarlar Odası Başkanı Yasin Karakuzu, Mimarlar Odası yönetimi, fakültemiz akademisyenleri ve öğrencilerimizin katılımıyla açılan sergi 1 Temmuz 2026 tarihine kadar Keler Konağında ziyarete açık olacak.
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
Son Güncelleme Tarihi: 24 Haziran 2026, Çarşamba